sova snart, stiga upp tidigt & åka :)

POSTADES: 2009-07-28 - 23:07:27 | Allmänt | 0 Kommentarer
HEJ BLOGGEN

snart ska jag faktiskt sova, är så himla trött & allting. måste orka festa o ha kul imorrån :)
hoppas bara det är skit bra väder imån o sååå, annars blir det ju helt tråkig resa faktiskt!
vi ska åka tidigt på morgonen, kanske vid 10 nånting (: måste hinna med några grejer före det,
hämta mera öl + massa annat :) jag är sugen på nånting gott, men det är säkert därför åxå för mensen börja idag!
usch,jobbigt! ;/ och ännu just nu när man ska dit imorrån, kul o bada o massa med mens ;o hyj!  om man bara fick mycket löööööööööööööööösgodis nu fan va gott ;> namnam
♥ ♥

mums. nu blev jag så jätte jätte sugen att det är inte sant :)
måste dra o köpa godis snart faktiskt ;o haha nej får vänta till imån
o köpa godis med dit :) fast det är onödigt älsklingen kommer ändå
äta upp allt ;)  haha. ska dra upp snart o packa resten av mina grejjor :)
vill inte få för stress sen på morgonen, när man glömmer nånting o sånt så.
det är jobbigt, huhuh nu ska jag planera resan litegranna :) osvosv.
skriver gonatt till er sen. (: hihi puss till alla läsaren (K)
//
jennah











Spara mina uppgifter?