tjenare! :)

POSTADES: 2009-07-05 - 22:40:44 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hej nu har man ätit och bastat också :) go mat var det,mammas gjord är faktiskt alltid.
Och hon var snäll o började laga mat så här sent till mig ännu! :) men hon var ju faktiskt tvungen
för att jag kom hem så här sent & allting, nog kan jag ju göra mat själv åxå men hon kan bättre ;) hihih
basta var skönt, har känt mig så äcklig när jag varit hemma hoss laura, och inte kunnat göra allt som jag gör när jag är hemma :S Nu fick jag göra allt här hemma, basta, tvätta håret med favvo shampoo & favvo balsam :)  klä på mig mina sköna hemmaklädeeerr, och allting :) är faktiskt glad över att jag är hemma nu, inte för att det inte var kul med laura + dom andra men ändå (: ska nog igen dit nångång, fast laura skulle nog komma hit på onsdag så att vi får hitta på nått kul här åxå ;) Hitta en kille till laura eller nått ;D hahahha hon skulle bli sur om hon läste det här! hon skulle hata mig resten av sitt liv! :D sen ska vi nog till storå hem till lauras pappa o hem till min moster nu om ett par vecker, eller jag har faktiskt börjat ångra mig lite , eller har som ingen lust enns att fara vet inte varför men har bara inte..
jo & glömde säga att lauras pappa & min moster är gifta så dom bor som ihop såklart, men där när jag skrev hade man kunna fatta att hon ska hem till sin pappa & jag ska hem till min moster! :D ska nog hitta på nånting annat & åka nån annanstans med min älskling :) som vi faktiskt har tänkt att vi ska resa nånstans nu under sommarn!
Vi har ju varit bara på våran stuga & hans mormors stuga nu på sommarn o såklart gjort annat åxå men inte rest nått!jag har faktiskt lite bakis fortfarande för är törstig helatiden, måste dricka helatiden nånting :D huh jobbigt!
Jag väntar bara att riku ska logga in på msn nångång, fast tror inte han kommer att göra det på ett tag men ändå :)
han skulle iallafall, för vi kommer inte att ses nånmer idag :( nå det är bara bra till vårat förhållande att ha lite eget tid för båda två ibland, :) det är så! annars är man för nära varann som vi varit i över 2 år, varje dag varje natt typ! det är ju mysigt & skönt men det är bra att vara utan också ibland! =) så tycker jag iallafall. hyjj jag är trött igen,borde nog dra & sova här snart, sova skulle faktiskt vara rätt så skönt just nu! :) har körning imån klockan 9, så måste sova bra så att körningen går bra & är pigg på morgonennn :) jag ska få mina jeans åxå imån eller i övermån :) köpte ju av min kompis syrra, hon har skicka dom redan på torsdag så dom borde vell vara här imån eller högst i övermån :) jessss! vill ha dom nu, dom är så snygga dom jeansen! <33333 hiiih ;> nu pratar jag med laurasöten<3 om allt o lite till. bara att nu är hon tråkig för hon ringer hons farsa :D så hon skriver ingenting just nu.
Jag vill utommlandss, har så lust :) ojojojoj, skulle vara så skönt som jag o laura har planera att vi ska nånstans fast till turkiet o bo där ett tag o jobba o massa o sen tjäna pengar o allting, o sen flytta tillbaka hit om man längre vill bort därifrån ; ) haha som jag inte tror vi skulle vela. men så jävla skönt vore det att bo utomlands ett par år fast :) nu ska jag sluta drömma för det kommer nog aldrig bli såå =( leva som två rika snygga tjejer som får allt dom vill ;) hihih, bo i ett hotell & göra massa kul, sola o bada varje dag & festa med dom snygga utländska killar ;) wowwww! och allting. oj om det bara blev såå, skulle vara så lycklig :)


LAURA,vi ska nångång flytta utomlands nånstans & ha så jävla kul gumman<3



jag är jätte trött seriöst, men måste vänta att gumman skickar bilderna som vi tog ihelg :)
måste få dom o måste se hur man sett ut på fyllan :D hahaha. pinsamt seriöst,
ser alltid förjävlig ut på fyllan, :D fasttt, vem skulle inte göra det? jag är säkert inte den enda seriöst :)
men nu ska jag inte skriva mer, ska skriva sen fort nånting ännu jag får bilderna o lägga hit dom =)
pussahej! jag älskar min riku som är underbar! bäst i hela världen, bättre kille går det inte att hitta!
jag är så lycjlig över att jag har dig! 








Spara mina uppgifter?