Tjohoo :)

POSTADES: 2009-07-11 - 21:39:46 | Allmänt | 0 Kommentarer
här sitter trötta jag & försöker skriva nånting :) inte hunnit nu på sistone skriva typ alls.. haft mycket att göra =)
Igår var man och festade och sen har man haft bakiss idag, hyjj! mår fortfarande lite dåligt.. faktiskt.
sen har man bara grillat med mamma & riku o chillat o myst med älsklingen (; hihih<3 i love you bejbi
ska nog basta snart o sen sova osv, har inte varit så här trött på länge! hahaha
men kanske för att kom hem med älsklingen typ vid 6-7 på morgonen ;D
det här kommer bli ett tråkigt inlägg för vet inte riktigt vad jag ska skriva :D
har ingenting som o säga.. är så trött att orkar knappt tänka på nånting =P
Älskling for också hem o sov så måste sova ensam inatt ;( nå men annars så sover jag ju nästan alltid med han så det är lungt =) hihih.. imån sover han ändå här igen :) båda är ändå så slitna nu o helt skönt att sova nångång själv också =)
jag ska äta nånting o sova sen orkar nog inte fa o basta nåmer, ska duscha sen på morgonen har ändå duschat idag redan direkt jag vaknade =) nu ska jag iallafall sluta skriva och sova helt snart =) sköööööönt<3
gonatt nu allihop =)






Spara mina uppgifter?