torsdag ;s

POSTADES: 2009-07-16 - 19:34:52 | Allmänt | 0 Kommentarer
den här dagen har varit så dålig & tråkig. har seriöst inte gjort nånting bara suttit hemma o varit en snabb sväng till stan bara, vaknade när riku kom hem till mig :) alltid lika kul o vakna när han kommer o väcker (; hihih.. vi bara pussades o kramades för jag orkade inte stiga upp direkt. det var kul :) men sen blev han irriterad över att jag inte ville ut fast det var fint väder o massa så börja vi bråka då =( det var ingen kul. han stack hem & allting :( fick inte tag på honom nånmer.. så for jag o cykla mot honom o mamma ringde han att jag var påväg, sen såg jag han men han var bara sur fortfarande! gick inte att prata nått med han =( nå nu sitter jag hemma iallafall o pratar med honom på msn osv. blir nog en tråktråktråk helg för mig, han far på stugan o så vet jag inte om jag skulle umgås med nån av tjejerna? har pratar med laura bara, katja har inte hört av sig efter hon ringde igår på morgonen.. höhö, nå jag vet inte. nog hittar jag väll på nånting =) och det var int helt säkert om rikus släktingar kommer till doms stuga nu ihelg eller nästa helg :) spelar nog egentligen ingen roll.. men skulle vara kul o veta :) jag ska nog inte göra så mycket nåmer idag.. sitta hemma o tråka :) mamma o dom for till bio o kolla den nyaste harry pottern som har kommit :) hahahha! hyj jag har alltid hatar harry potter & hela min familj alltid kollat på dom! då jag var liten också så jag gillade aldrig att kolla på barnprogram :D alla andra kollade allltid o jag sprang bara runt o hoppade överallt o lät aldrig dom andra barnen heller kolla på barnprogrammer för jag inte gillade dom själv =) hahahha
jag har alltid varit lite sån :) alltid försökt vara the bosssss! hahaha :) men jag ska hitta på nånting nu :) pratar med jenni, verkar lite som att jag ska hitta på nånting med henne =) men ska dra nu.  pusselipusss









Spara mina uppgifter?