TRÅÅÅÅÅKIGT

POSTADES: 2009-08-01 - 00:24:49 | Allmänt | 0 Kommentarer
1. Hur gammal är du om 5 år? 23 ;o herregud
2. Vem var den sista du träffade? mamma
3. Hur lång är du? jag är inte lång jag är kort
4. Vilken var den senaste film du sett? vet inte namnet, men den var sjuk
5. Vem ringde du senast? riku
6. Ditt senaste sms och till vem? riku säkert
7. Vad är helgens planer? jag vet inte idag på fredag har det inte hänt typ nått . kanske festa imån
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skicka sms ;) it´s fun
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? dom har aldrig varit gifta men dom har skilt sig
10. När såg du senast din mamma? för drygt en halvtimme sen, nu sover hon
11. Vilken ögonfärg har du? gröna
12. När vaknade du idag? 11 ?
13. Har du någon gång hittat en katt? hittat? nee
14. Vilken är din favoritplats? vet inte
15. Vilken plats föredrar du minst? hmm..
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? vi får se :)
17. Vad skrämde dig som barn? det var väll mycket,jultomten iallafall vågade inte gå & hämta klapparna av han var så rädd :D
18. Vem fick dig att skratta senast? hmm, när har jag skrattat sist? ;o idag med älsklingen innan han for
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?hahha jaa
20. Har du stationär eller bärbar dator? båda två
21. Sover du med eller utan kläder? utan när jag är med riku, lite kläder på när jag är ensam
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4-5
23. Hur många landskap har du bott i? två
24. Har du någon gång spytt på någon? säkert! :'D
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota på sommaren, men jag älskar att gå i klackskor
26. Är du social? tror det? men inte alltid
27. Vilken är din favoritglass? har ingen favorit gillar många
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? jag skulle göra så jätte mycket
29. Tycker du om kinamat? haha nej jag älskar
30. Tycker du om kaffe? dricker inte så ofta
31. Vad dricker du till frukost? beror på, äter nästan aldrig någon frukost ;o
32. Sover du på någon särskild sida? nej det beror helt enkelt på
33. Kan du spela poker? haha joo på nått sätt (:
34. Tycker du om att mysa? DET BÄSTA SOM FINNS<3
35. Är du en beroendemänniska? jo
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? markus juntikka är en iallafall
37. Vill du ha barn? klart, skulle vela ha fast redan nu. men min älskling tycker vi är för unga
38. Kan du några andra språk än svenska? Finska, Engelska, o lite andra också
39. Har du någonsin åkt ambulans? joo då jag fick jävligt svåra andningsproblem ;( fick stanna i kalix sjukhus över helgen o inhalera helatiden :( det var ingen kul.. åkte ambuland med blåljus på o allt :(
40. Föredrar du havet eller en pool? båda två är sköna
41. Vad spenderar du helst pengar på? shopping, smink, parfym kläder osv :)
42. Äger du dyra smycken? kanske några stycken?!
43. Har du någon gång testat narkotika? Nejj
44. Vad var de senaste du stoppade i munnen? chips o dipp
45. Vem är den roligaste människan du känner? roligaste? jag vet inte
46. Välj ett ärr på din kropp? i pannan, när jag var liten 3 år tror jag jag var, så rulla jag ner på trapperna o slog huvvet
47. Vad har du för ringsignal? den jag sjöng på idols :D
49. Flirtar du mycket? hahha :D jag?!?!? hahaha ;) är väldigt bra på det ;)
50. Vart togs din profilbild? i seskarö, en fin sommardag var o sola & bada :)
51. Kan du byta olja på bilen? japps (;
52. Har du fått fortkörningsböter? har inte klara teoriprov så har ingen kort ännu !
53. Vilken var den senast bok du läste? minns inte ;o läser typ aldrig
54. Läser du dagstidningen? nee
55. Prenumererar du på någon veckotidning? neej
56. Dansar du i bilen? när vi hade chervolet van då gjorde jag det ;) älskade den bilen!
57. Vilken radiostation lyssnade du senast på? voice
58. Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? skrev egna dikter, som vanligt :)
59. När var du i kyrkan senast? jag minns inte !
 60. Vilka personer utmanar du? orkar inte utmana någon


SO HOT HE IS HOT HOT HOT



HE IS SO HANDSOME






Spara mina uppgifter?