visste ni? snodde av söta sandra! :) <3

POSTADES: 2009-07-31 - 16:22:44 | Allmänt | 0 Kommentarer

visste ni?

Jag har insett att min senaste kyss:får mig att bli mer kär i han varje dag med hans kyssar som jag får dagligen<3
Jag pratar: ööö? då när jag har nånting o säga
Jag avskyr när folk: snackar skit , fast dom inte vet nånting om människan dom pratar om!
Min bästa vän är: jag vet inte, har ingen bästa vän?! tror jag
Min första vän heter: säkert min kusin jonna, hon var jag alltid med förut
Kärlek är: det bästa som finns!
När jag borstar tänderna: blir dom vita & fräscha :) + lyktar jag gjott i munnen. hihihi
När jag lagar mat: älskar min älskling alltid maten jag lagar <3
Jag tänder på: muskler, o massa annat : )
Jag är rädd för: döden
Den värsta känslan är: att bli lämnad av den man älskar! <3
Den bästa känslan är: att få kärlek varje dag & känna att någon bryr!  <3det är det bästa somfinns.
Jag är bäst på: hmm, älska riku :) <3
Jag är sämst på: jag vet inte, ;o hm
Om jag va ett djur skulle jag vara: jag vet inte, en apa tror jag ;p
Min mobiltelefon är: sönder i displayt!
När jag vaknar på morgonen: går på toa, bostar tänderna + massa annat
Just nu tänker jag på att: nå undrar när min älskling kommer?!?!?!?!?! ;o
Bebisar är: sötast! vill ha egna nuuuuuuu! <3 min lillebror är bäst o sötast bebis
Vad är klockan: 13.59
Smeknamn: jennalainen, jennah, osv
Vad heter dina föräldrar: tuija & taito
Antal ljus på din senaste tårta: minns inte när jag sist hade ljus på min tårta! :D haha
Husdjur: hund+ar
Hårfärg: blondin igen :)
Favoritfärg: svart,rosa,vit, osv :)
Piericing: näsan, läppen, naveln, vill ha tillbaks i överläppen miss it ;( o öronen
Tatuering: har inga ännu, men ska ta =)
Födelseort: kemi/tornio ?
Bostadsort: torneå,
Har du varit kär: mm,klart! mer kär kan man inte enns va än va jag nu är
Kaffe eller glass: beror på
Snuttefilt eller kramdjur: kramdjur (A)
 Antal syskon: hahahahha! 2 syster, + 4 bror <3
 Favoritfilm:hmm, titanic en som jag skulle kunna kolla helatiden på <3
 Bästa veckodagen: fredag o lördag
Favorit TV-program:  kollar typ aldrig på tv ;o
Favoritrestaurang: hmm det finns många bra!
 Ögonfärg: gröööna
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: vit & rosa (;
 Läggdags: då jag är trött
 Stjärntecken: tvilling
 Vad har du för kläder på dig just nu: linne & mjukisbyxor + string&bh såklart
Favoritland: sverige,finland,+ mååååånga andra
Skostorlek: 37-38 ?
 Fobi: spindlar, & alla andra äckliga småkryp! ;o
Favoritpålägg: tomat+gurka (Y)
 Favoritdjur: gillar inte djur så mkt men det är p.ga att jag är så allergisk :(
 Gillar du snö: hihi ibland, när man kör skoter & sånt med älsklingen o har mkt varmt på sig =) när älsklingen leker med skotern det är kuuuuuuuuul (:
 Favoritglass: gillar nästan alla glass som finns :) men.. hmmm, jag vet inte :) kan inte välja
Vad gör du i sommar: solar,badar, äter glass+ jordgubbar,reser, chillar, är med pojkvännen,vännerna, maaaaassa annat :)
Senaste pojkvännen/flickvännen: riku <3 som jag varit tsm med i 2 år 2 månader, jagälskardig!<3
Favoritgodis: gillar allt godis, men sura o hårda är bästa ;> haha
 Snyggaste kändisen: jag vet inte finns många snygga (;
Vilken film såg du på bio senast: ööö? ;o minns inte
 Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: alla tycker jag är kaxig, o dryg ;o men jag vet inte.. ÄR JAG DET?!? + egoist?
Har du en mobiltelefon: klart?
 Vad är det vackraste som finns: min & rikus kärlek <3
 Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: thailand typ, eller nånstans :) ooohhh<3



JAG ÄLSKAR MIN BABY! <3<3<3<3<3<3<3<3
                                                      & KOMMER SAKNA DIG HONEY.
                                                         KOM TILLBAKA HEM FORT!






Spara mina uppgifter?