Skön dag :)

POSTADES: 2009-03-02 - 17:45:26 | Allmänt | 0 Kommentarer
idag har man också vaknat rätt så tidigt :/ typ vid 8.. det var då ingen skönt iaf! nå men iaf, så vaknade jag o väntade att riku ska logga n på msn o säga att han är frisk och kommer hit :) nå jag spelade nå tråkiga barnsliga spel på nätet ovh hoppades på att älsklingen loggar in, sen gjorde han det . och sa att han är frisk :) blev typ världens lyckligaste människa ;) hihi sen så fixade jag mig själv och åt o grejer och sen kom min riku hit <3 mysa med han helatiden och hade kul;) hade sakna älsklingen så mkt.. var så skönt att ha han nära<3 sen kom mamma från jobbet och påminnde mig om polisförhören eller vad fan det var för skit jag hade nyss. så for riku hem och åt när hans farsa hade gjort mat till han och nu sitter jag hemma igen och väntar att min ursnygga heting kommer tillbaka hit och myser med mig ;) har saknat han så mkt att nu han var här så fick han inte enns gå på toa själv ;) hihi ;);) nå joo! har lite tråkigt just nu osv! vill hitta på nått kul tills älskling kommer men orkar inte göra nånting.. har vaknat helt överdrivet tidigt o är trött o ja. Har värsta lust o spela innebandy det skulle jag orka göra fast helatiden ;) det är så kuuuuuuuuuul. killarna har nån match men riku ska nog inte dit skulle jag tro? för han har just blitt frisk så tror då inte att han far o spelar .. jagskulle då kunna spela istället för han =) hihi , undra hur det gick om jag spela med killar? ;P hihii fan va skönt få sova med älsklingen på länge.. ellerlänge o länge men ändå ;) skönt det ska bli ;) i love him <3
jenna<3riku 15/6-07---->
jagälskardiggullet!






Spara mina uppgifter?