VÄRLDENS BÄSTA LILLEBROR<3

POSTADES: 2009-03-07 - 21:29:59 | Allmänt | 0 Kommentarer
Jajjamen sportlovet är ju imorgon slut, just nu sitter jag hemma hoss min pappa och är barnvakt till min söta lillebror<3:) har kommit hit med skoter med älsklingen,som är inte här nåmer, han for typ för ett tag sen för hans egna lillesyrra är hemma hoss han nu så han skulle åxå umgås med syrran lite. Pappas fru fyller år imorgon så dom ville fara ut och festa ;) jag var själv och festade igår, eller festa o festa blev det iintee för mig.. hade ingen lust o dricka för blev lite problem o massa, men iaf jag o riku o olle börja dricka o bastade o sånt o sen stack olle så for jag o riku åxå hem till mig :) var en tråkig kväll men ändå, har iallafall dricka kvar till nästa helg ;) Jag har lite tråkigt för jonatan sover, och riku är o kollar på film med hans syrra och har ingen o skriva med typ  =P jag börjar bli lite trött också, men ska inte sova ännu.. fast jag kanske borde för att jonatan vaknar ändå så tidigt så måste jag stiga upp med han :P Men det är lungt, riku skulle ändå komma hit på morgonen o leka med oss o sen senare far vi hem då :) osv.. Sportlovet har gått bra annars, har varit med riku varje dag o sovit o haft kul<3 Skulle inte orka skola alls ; / imån är det söndag sen måndag igen.. o SKOOOOOLA!
men jag orkar inte skriva mera, skulle ha så mkt o skriva men jag orkar inte just nu. ska o se på tv o såå nu

riku<33333
Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar, snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig, o ingen annan stans.






Spara mina uppgifter?