18 år idag & känns härligt ;)

POSTADES: 2009-05-26 - 06:44:06 | Allmänt | 0 Kommentarer
jaa som sagt så fyller man år idag :) nu händer det som man länge längtat.. wohoooo !
ska på alko direkt idag o köpa vin osv (; o ha myskväll med älsklingen<3
det kommer nå släktingar osv idag på fika hit förhoppningsvis får man väll nått kul åxå =)
har redan fått lite av mama o dom, + jätte fina blommer igår =) <3
mamma tyckte om den buketten o sa att den var som gjord för mig =) hihih.
dom gjorde igår kväll en smörgåstårta och en hallontårta, jag fick inte hjälpa till =)
jag fick bara kolla på när dom gjorde =) hahha.. sen köpte vi massa annat osv =)
Ihelg blir det o ha fest med kompisar osvosv här hemma hoss mig ändå (; fast vi först inte skulle ha det här
men kul att man inte behöver ta o hyra nå plats eller nått ,
får bara ännu se vilka man ska bjuda osv, typ dom närmaste kompisarna säkert =)
orka börja bjuda alla.. hela happis o torneå =/ hahha !
jaa men den här dagen känns rätt så jävla skön =)
fint väder o allt =) snart ska man dra o köpa ännu lite nått =)
allt till helgen, hopppas mina kläder som jag beställt från h&m
hinner komma till helgen, beställde massa fint =)
men nu ska jag dra o göra klart inför kvällen osv..
pusshejjs. älskar mni sötis riku <3333






Spara mina uppgifter?