19:36

POSTADES: 2009-11-23 - 20:10:50 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hejsan här sitter jag & kollar på tv, igår dagens bigbrother osv.
det var ju två par som gifte sig i huset igår :) var rätt så mysigt.
så ville kolla den igen :) dom i huset fick själva göra huset i ordning
för bröllopet. dom visste först inte enns att det är 2 par som ska
gifta sig i huset,så den andra var som en liten överraskning ;)
snart ska jag basta,eller direkt mamma kommer hem & värmer bastut,
just nu tränar jag med abtronicX;p jag ljuger inte men den har funkat seriöst ,
jag lovar er! :) jag är faktiskt rätt nöjd har använt först typ 2-3 vecker varje dag nästan
och har redan märkt att jag blivit smalare ;p jag vet att det låter skumigt.. men det är sant!
nu tränar jag kavlarna ;) som jag mest hatar på mig själv. sen blir det att träna rumpan,
som jag inte hatar men ändå :) haha.. men ska fortsätta träna & se på tv nu :)







Spara mina uppgifter?