ÅKA IMÅN ISTÄLLET.

POSTADES: 2009-11-25 - 19:27:01 | Allmänt | 0 Kommentarer
Så hejsan, förlåt för dålig uppdatering :( ni alla trodde säkert att jag redan har åkt.
men nej, blev ändring på allting. så jag åker imorgon :) tidigt på morgonen endå.
& blev ändring annars också vi ska stanna där i typ 2 dagar, men det skulle varit
rätt onödigt att åka & stanna en dag, när det ändå tar typ 15 timmar att köra dit.
sen 15 timmar att köra tillbaks hem, som köra i 30 timmar ;o huhhh! det är mycket!
tror jag kommer sova helatiden, är helt säker på det. är nu också så jävla trött &
ska faktiskt sova efter jag ätit kinamat,så jag orkar stiga upp på morgonen..
matti sa att vi åker typ vid klockan 4.. men sen sa han 7 så jag vet inte, tror
han ville bara reta mig ;) för han vet att jag är dålig på vakna tidigt.. men skit samma,
kommer ändå sova direkt i bilen igen:) haha! men nu ska jag äta kinamat, & packa resten.
hör av mig ännu senare:) har det bra allihopa! puss/jenna ♥







Spara mina uppgifter?