BAKIS

POSTADES: 2009-11-21 - 10:51:12 | Allmänt | 1 Kommentarer
gud ärligt talat känns det som jag dör!
inte alls kul det här, igår så var man sen till
jetsett & dansa lite också ;) i had fun.
sådär speccielt rolig kväll vart det igår ändå
när man tänker efter, det fanns ganska mkt
folk här hoss pappa & dom :) jag träffade
en riktigt snygggg kille igår på jetset,
han kom & dansa med mig & sen så
sa han helatiden att jag är snygg :* hihi,
typ tacksåmycket. inte för att jag aldrig
skulle hört att jag är snygg förut, men
nog är det alltid nice att höra endå;D
han bodde i haparanda, det vet jag men
kommer typ inte enns ihåg hans namn.
nej nu kom jag ihåg hans namn;p hhaha.
han ville ha med mig & cruisa typ,eller
på efterfest nånstans;D men jag sprang
ba fort ut & hoppa i pappas o doms bil,
niko hämta oss därifrån så, OCH DU,
bli inte svartsjuk,för det behövs inte:)
han var ingenting jämfört med dig.
sådeså. det är dig jag tycker om.:)♥


nu for pappa till bolaget med nikotiini,
dom ska köpa mer öl osv. och snart
kommer min lilla älskling hem:) jonatan
alltså. saknat jätte mycket♥


MEN JAG HÖR AV MIG SENARE SKA FÖRSÖKA BLI AV MED BAKISET ♥








Spara mina uppgifter?

Anonym ❤

gillar din blogg jätte mkt :)

fortsätt skriv på samma sätt.

läser varje dag!! :)

Publicerades den: 2009-11-21 | Klockan: 12:20:07