chillkväll,känner mig lite sjuk ;/

POSTADES: 2009-11-06 - 20:04:21 | Allmänt | 3 Kommentarer
halå. har varit nu med mamma & handla osv, hämtade min abtronicX;p inte vågat testa den ännu.
& har ätit så mkt gott idag;p vi hämtade en familjepizza jag & mamma, sen köpte mamma chips & jag var & köpte ännu chocklad & en kultalonkero;p blev rätt sugen..sen kom en mammas kompis hit :)
vi åt pizza & sen såg på dendär videon som dom har filmat där när dom hade någon sån där hundgrejjs med mammas hugo,tiias karo, och rebeckas horsti :) snart börjar idol.. ska nog se den,
var länge sen jag kollat sist. men nu ska jag börja kolla lite bättre på den där abtronicxen,
skriver mer senare :) hejdåååå

ha en bra fredagskväll alla (:






Spara mina uppgifter?

oj då då får du börja ta de lite lugnt då , har du tagit vaccin sprutan ? eller ska du ens vaccinera dig mot den här svininfluensan? :p

Publicerades den: 2009-11-06 | Klockan: 21:38:01

tacktack, jadå :) Det kan du göra sen när du gått ut skolan kanske..ha det som mål ( om du verkligen är sugen på det så ska du göra det!)

du kan t.ex göra au pair :)



Puss&Kram Anza

Publicerades den: 2009-11-06 | Klockan: 21:43:12

jahaa ! har du astma eller? nå ja , man är ju lite små rädd för både själva svininfluensan + vaccinet ;o så jag har världens problem om jag ska ta den eller om jag ska motstå från att ta den ;o

Publicerades den: 2009-11-06 | Klockan: 22:19:35