chocklad mumss;p

POSTADES: 2009-11-15 - 19:33:28 | Allmänt | 0 Kommentarer
hejhej:)
jag har inte gjort alls mycket idag..chillat hemma & haft bakis.
haha! vaknade vid 12 nånting.. o orkade inte stiga upp firekt så jag
försökte somna om. men lyckades inte :) så steg jag upp
& försökte ringa riku men han svarade inte.. jag testa igen o igen
men han svarade inte.. sen tänkte jag bara att han sover
kanske ännu & därför inte svarar.. nåmen iallafall så satte jag mig vid datan
& såg att han hade skrivitpå facebook,o sen som sagt så hade han
glömt telefonen hoss tyni, så iallafall kom han sen hit. vi har ba chillat osv
sen ringde pasi & undra om jag vill följa med dom till stan men
jag orkade inte, hade bakis & hade annars inte heller hunni käka eller något,
så kom dom ba & rökte utanför mig. jag ville & hälsa på pappa,jonatan&
johanna idag. men syrran hörde aldrig av sig så, det blir nog en annan dag..
får se när hon har ledigt. för det vet jag inte. :/ saknar min liten♥
det var faktiskt lite tråkigt på umppari igår, fanns mkt folk men endå inte
något så jätte kul.. dansade också typ i 10 minuter bara.
& jag brukar oftast alltid dansa typ hela kvällen :) men typ nästa helg igen,
& ha mycket mycket roligare sen :) men nu ska jag fortsätta kolla
tv & snacka med folket :) så hejdå, kiss kiss






Spara mina uppgifter?