FINLAND-SVERIGE MATCH IMÅN;P

POSTADES: 2009-11-07 - 22:47:23 | Allmänt | 0 Kommentarer
Vadå spännande match? ;) hahha. men finland vann mot tshekien idag iallafall.
kommer bli så spännande imorgon när finland o sverige spelar mot varandra;D
håller ni med? haha, filmen vi kollade var bra. och jag tror jag ska snart chilla
med min leksak på & kolla på en film till kanske.. imorgon är det farsdag jag har
inte ännu köpt nånting till pappsen, ska bli här nåndag :) för jag o min syster
planerade idag vad vi ska köpa osv. vi ska ändå inte & hälsa på imorgon eftersom
johanna är sjuk..o är rädd att hon fått svininfluensan;s inte så klokt att fara dit imån
isåfall! jag saknar jonatan helt sjukt mycket.det är typ 2 vecker sen jag sett han ;(
vill att johanna ska bli frisk fort så får jag fa & kolla på min världens bästa &
sötaste lillebror ♥ I MISS YOU MUCH.. saknar verkligen jätte mycket!
kommer direkt dit jag bara kan.. ;( jag älskar dig lillen! nu ska jag börja
se på någon film. orkar inte sitta vid datan,finns typ inget & gör så..
kommer ännu & skriver innan jag sover (: fort söndag..tack vill se
finland-sverige matchen;) hihiih. film nu---> the running man








Spara mina uppgifter?