god kväll (:

POSTADES: 2009-11-03 - 19:37:13 | Allmänt | 0 Kommentarer
så har man kommit hem typ för en halvtimma sen :)
umgåts med honom, sen hämtade jenni pasi & sojo mig till stan.
Har spelat NHL10 hoss sojo & bakat, eller det var faktiskt jennu som baka
vi andra spela & åt sen ;) rättvist. haha! sen så ringde mamma & frågade
om hon ska hämta mig hem samtidigt dom skulle handla & sen hämta mat
från kalles. så åt man just en miniskrov;D är mätt som satan på gatan. hyjja
nu är jag jävligt röksugen men orkar inte gå ut & frysa ännu.. får bli snart
fast sen när han kommer, bara att jag inte vet när han kommer.. borde komma snart iallafall,
han skulle hämta min NHL09 från hans kusin :) för han har lånat den typ nästan för 1 år sen,
o han har den fortfarande ;p haha. inte enns kommit ihåg :) den slutade bara funka på min
playstation helt plötsligt ;/ vettefan varför.. hoppas den funkar nuuuuu :)
så får man lira ikväll;D jag är så bäst på det(; nu har jag inge mer & säga.
så jag ska kolla tv nu (: röka först & vänta att han kommer.. sova sen nångång :)
pusspuss;>♥







Spara mina uppgifter?