GODMORGON BLOGGEN

POSTADES: 2009-11-02 - 08:27:03 | Allmänt | 0 Kommentarer
så har jag vaknat för ett tag sen..jenni&pasi ringde o fråga om jag vill följa med dom till stan. kollade på klockan när jag satt i bilen när jenni & pasi hämtat mig så var den 7:18. och nu är den halv 9, fan va fort tiden går. vi ska snart & handla mat o laga mat sen :) är skit hungrig faktiskt. har sovit ganska dåligt ;/ det var så satans varmt helatiden så kunde inte sova.. o kunde inte öppna fönstret heller för katten hade hoppat ut annars :'D haha! dom där sover typ, tror jag.. pasi iallafall. nåjaa, jag vill spela NHL10 men sojo låter mig ändå inte spela :( jag är faktiskt jätte sugen på spela;) hihi. men nu ska jag tjata så länge att jag får spela ;D för jag vill äga alla på nhl nu;) jag är bäst på det. men vi hörs senare:) puss






Spara mina uppgifter?