hej minun bloggi

POSTADES: 2009-11-01 - 20:17:30 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag sitter hemma nu, for då en svängi till stan med jenni&pasi dom ringde
jag skulle på en cigg med dm bara utanför mig, så bad dom mig att hoppa
in i bilen o körde iväg. haha ;D kivoja kavereita! va?! nå iallafall sen så
var vi hem till sojo & sjöng singstar, kulkul:) seen bad jag mamma att hämta mig
från sojo.. o köra mig till haparanda:) så hon gjorde det. hade helt roligt, kolla film osv
med honom. sen nu är jag hemma, hade stannat men var tvungen att se på bigbrother
o hade inte kunna kolla där(; hähä! så nu är jag hemma iallafall & ska dra kolla på
bigbrother nu, har missa redan en kvart! oh shit, ni får ha det bra! nu har jag bråttåm!
och oh nej! nu ringde jenni o bad mig att komma ut & röka. igen:) haha! men nu får hon
drömma om att jag ska hoppa in i bilen(; haah! annars så vet man inte vart jag hamnar;)
haha nej men nu ska jag ut & sen se på bigbrother. Hejpparallaa :)






Spara mina uppgifter?