Hejhej ;D

POSTADES: 2009-11-06 - 23:26:05 | Allmänt | 1 Kommentarer
Här sitter jag med min nya kompis;D haft den runt magen nu i typ en halvtimme kanske.
skönt:)haha! mammas kommentar var lite rolig när jag tog av den & satte tillbaka,
"ser ut som att du direkt blivi smalare i midjan" :D hhaha. men det är bra då vill
jag ju fortsätta & fortsätta använda;p inte för att jag trodde att man blir smalare av en 15 minuts "träning"
i början gjorde det lite ont..men sen tog jag ba mer gel som kom med. det stod i bruksanvisningsboken att
om det gör ont så ska man bara ta mer gel att det hjälper & då känns det inte alsl obehagligt :)
faktiskt inte. jag tycker ba det är skönt nu! det stod i boken att om man tränar regelbundet
så ser man resultat efter 2 veckers regelbunden träning :) vi får ju se..
kanske jag inte tror så där seriöst på att den skulle funka så, men man ser ju..
och vem skulle annars heller tro förran man själv testat? ska börja använda den varje dag..
+ att jogga osv ibland. nu fortsätta träna rumpan;Dhaha

haaaaajdå♥
i´m wondering where you are..i´m wondering what you do..
do you know that i´m missing you.. i hope you're missing me too.






Spara mina uppgifter?

jaha men då kankse de inte är så farligt , då kan de ju hända att jag oxå bestämmer mej för att ta den :).. men är ju rååå rädd för sprutor :p..

vad händer i dag då :)?

Publicerades den: 2009-11-07 | Klockan: 10:22:03