HEMMA

POSTADES: 2009-11-21 - 22:27:20 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hejsan, nu är jag hemma. har gjort en massa idag :)
varit med lillebrorsan heladagen iallafall,sen cruisat med niko & jonatan,
hämtat pappa från nikkala osv,sen träffade jag jenni & pasi o antti en snabbis.
nu är jag hemma,åt muffinsar som mamma & lillesyrran hade bakat:)
domvar goda! jag började "dricka" också, tog några öl & då var det stop,
hade ingen lust & dricka nåmer så, en drack jag i nikkala med pappa & eero,
för skojjsskull men sen blev jag mer sugen & tog en till & sen typ 2 öl ännu
i bilen när vi var påväg hem, min lilla sötis somna i bilen & sen som tur är
så var han vaken när vi tog in honom, annars hade det blivit svårt, han blir
alltid så grinig när man bär in honom när han justt vaknat. sen tog jag in
han & bar han till sängen direkt :) han krama mig som jätte mycket &
sa att godnatt, älskling. sov gott:) som han alltid säger.. han är sötast
i hela världen,kan jag lova er. ingen kan ha en sötare lillebror än jag.
så stolt över min bror:)♥ men nu var det väll allt jag gjort idag,
vi får höras imorgon igen :) puss har de bäst. en trött jenna ska sova snart
godnatt du din söta!;)






Spara mina uppgifter?