HEMMA HOSS SOJO IGEN

POSTADES: 2009-11-11 - 17:34:13 | Allmänt | 1 Kommentarer
nu så sitter jag jenni o sojo här, pasi är på bilskolan just nu.. han har teorilektion.
slutar typ om en halvtimme. så då blir det & hämta han därifrån osv. jag vet inte
vad vi ska göra efter det :) Typ sitta & chilla säkert.. vet inte om killarna skulle börja dricka.
Jag tänkte också men har inga pengar just nu :/ höhö. jenni är skyldig mig & sojo också..
menmen, ska ändå festa på fredag eller lördag när han fyller 18 :) om jag inte far till mellakoski
fast skulle vara rätt så taskig om jag inte firar honom :( men vi får se hur det blir.. nu ska jenni
komma på datan & göra något:) så jag hör av mig senare.. HEJDÅ:)♥






Spara mina uppgifter?

oj ! så du har kännt utav sprutan ? .. har hört att vissa får bara ont i armen medans vissa blir förkylda , feber , får frossa å sådana saker ;o ..

Publicerades den: 2009-11-12 | Klockan: 09:35:52