Hockey & abtronic;D

POSTADES: 2009-11-07 - 14:51:03 | Allmänt | 0 Kommentarer
man blir helt beroende av dendär ;D o vill ba använda helatiden..
det ska bli varje dag! det funkar bättre & ger resultat snabbare
när man använder regelbundet. det är ju ingen ide & använda alltid då & då..
iallafall så väntar jag att hockeyn ska börja. finland mot tshekien ;p
kulkul;p samtidigt undrar jag om man kanske skulle ta några öl
när man ser på matchen;) känner mig fortfarande sjuk & vågar typ inte
fa nånstans..att man inte ska få nån svininfluensa.ska få sprutan
i måndas, så det kommer nog inte bli utgång idag heller.
men nästa helg sen när han fyller 18:) haha, då ska det bli
fest som fan! (; som han själv var den andre som däcka
på mn 18-års fest då :) hahaha.. jätte snällt:) egentligen så var
det super bra att han däcka,för det var meningen att han ska göra
det sen så kommer jag ut på krogen osv;p men det blev inte av..
blev nog själv också lite för full;)haha + att fick nån allergiskit
helt plötsligt & det var ingen kul. kunde inte andas & ingenting.
försökte sova bredvid han men det gick inte, kunde typ inte sova
på hela natten.. hyjja :/ hockeyn börjar om en halvtimme..
så ska byta plats på abtronicxen nu ;) träna rumpan igen.
hör av mig säkert efter matchen. pusshejdå♥

KRYA PÅ DIG HOPPAS DU INTE HAR NÅGOT SVININFLUENSA






Spara mina uppgifter?