när ska du komma?

POSTADES: 2009-11-19 - 15:49:31 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag undrar..du har aldrig kommit hem så här sent från boden? är allt som det ska?
jag kan inte ringa eller något.. :/ höhö! har skickat gratis sms men du kan ju inte svara..
nu kom mamma & jag fick ringa..men han har inte enns ännu slutat jobba. nicenice,
& imån ska han till luleå. men spela roll =) jag ska festa & ha kul som fan. hihi:)
och han sa att om vi inte hinner ses idag så imån iallafall, innan han far.. jesjesh,
måste beställa nytt hår ifall jag inte köper av min kusin sandrieh:')
mitt eget ser kanske lite bättre ut nu när jag klippte det igår, men vill ändå
ha nytt. det här går inte att användas överallt:) får ju skämmas! haha..
vi skulle nog fira pappa imån:) när han fyller 48 på måndag.. får se vad vi hittar på:)
sen på lördag ska jag nog ut med katja;P om inte imån.. menmen, nu ska jag
äta något är skit hungrig. efter det blir det & fara ut & jogga med abtronixcen:)

// jennah` ♥






Spara mina uppgifter?