now & forever

POSTADES: 2009-11-20 - 01:31:18 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu så var jag tvungen att pausa filmen eftersom jag snackade med honom på msn,
först i telefon.vi har haft det lite jobbigt nu på sistone,inte annars men setts väldigt lite.
eftersom han har jobbat veckerna i boden & sen ännu hemma i haparanda också.men
kan ändå inte skylla bara på honom,när han inte jobbade var jag elak & gav tillbaka,
sa att jag har annat & göra även om jag inte hade det,sen fast jag hade annat för mig,
så var det aldrig ändå något viktigt! så jag hade helt & hållet bara kunnat sluta va
envis & inte börja ge tillbaka. det är därför också jag mått lite dåligt & kännt mig ensam.
men måste bara försöka tänka att sakerna kunde vara värre & sämre, skulle kunna vara så
att vi sågs 1 gång om året! och det skulle vara hemskt. åå hyjja vill inte enns tänka mig
något sånt,imorgon far han till luleå som sagt,vi kommer inte ses länge imorgon heller.
men prata lite osv,det tycker jag behövs.har så mycket & säga,man börjar ju snart
bli rädd att den andra inte älskar den andra lika mycket nåmer när man träffas så
sällan nuförtiden.jag har fått mycket såna känslor,att han skulle tappat alla känslorna
han haft för mig.drömt en massa mardrömmar att han skulle ha någon ny & en massa.
det är så mycket närhet man är ute efter sen man är men den andra,och vill bara helatiden
ligga & mysa med personen.jag får mycket närhet då jag är med han,men ändå känns
det som det aldrig är nog med kärlek & närhet.jag har alltid varit sån att jag behöver
väldigt mycket kärlek för att känna mig lycklig&kär.om jag inte får det,tappar jag själv
kanske helt plötsligt känslorna.det har jag också gjort då förut när det gick väldigt dåligt
för oss ibland,och sen var det bara så att jag heltplötsligt gick & gjorde slut. såklart
ångrade det efter ett tag.eller rättare sagt ångrade helatiden men samtidigt tänkte
att kommer det bli bättre änfast jag ger oss en andra chans? jag är lycklig över att
jag gav oss en andra chans,nu hade vi varit ihop i 2 år & 6 månader. ändå ärligt
talat dom finaste & underbaraste åren i mitt lilla liv. som jag aldrig nånnsin kommer
att kunna glömma! aldrig glömma den första kyssen eller första gången du sa
"jag älskar dig" ♥ jag vet...att jag aldrig nånsin kommer att sluta älska dig heller!
det vet jag.änfast hur många misstag jag gjort under vårat förhållande osv,har
jag endå alltid älskat dig! men vi pratar mer imårgon. du är guldvärd baby :*
änfast jag ibland tycker att du är en idiot! men vi alla tycker väll så om varandra
ibland? hihi:) nu ska jag fortsätta se på filmen! förhoppningsvis inte gråta mera,
älskar att gråta när du finns & torkar mina tårar,men hatar att gråta när jag vet
att du inte kommer att torka dom just nu. ♥


"i know that i will never stop loving you!
no matter how much i`ve done without you,
how long i`ve left without you..
no matter when you come and whisper in my ear,
that you still love me,i will say the same to you.
because i know that i will always do." ♥

(hittade själv på den nyss,skrev bara
typ en liten dikt bara snabbt, vet inte om
den är någon bra men iallafall.)

LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR OM DU GILLADE DIKTEN! :) pusssss.










Spara mina uppgifter?