sjukt irriterad säger jag bara !!!

POSTADES: 2009-11-19 - 19:41:29 | Allmänt | 1 Kommentarer
Vill inte skriva & grina här.. men enda sättet jag får skriva ut mina känslor!
är inte bloggen för & skriva om allt mellan himmel & jord? jo nu skriver jag när jag inte mår bra :(
egentligen så har det inte hänt något speccielt varför jag mår som jag mår just nu, men..
dålig dag eller något idag, skit samma får hoppas det går över. orkar inte vara på dålig humör :(
men vem skulle orka? ibland är man det utan någon anledning också, speccielt vi tjejer!
vi blir ledsna så lätt & sådär. jag har en klump i magen & känns som att man bara vill spy
& slippa allt! men det är inte lätt heller, slippa allt menar jag.. jenni & pasi for just,
och mamma&dom kom hem o mamma börja laga mat.. jag är hungrig men känner
mig inte enns hungrig när jag mår så sjukt dåligt. jag skulle behöva dig just nu, men
har blivit van att det inte alltid går som man vill. man får inte alltid närhet då man sku
mest det behöva. ♥ det är jul & allting snart, bara att det också känns jobbigt!
för ett tag sen skrev jag om julen & var hur glad som helst..längtade till julen jätte mycket,
men inte nåmer. den kommer nog bli som alltid förut, helt vanligt.. hälsa på farmor med pappa &dom,
då hela släkten är där..sen umgås med familjen osv. hälsa på mormor & morfar också såklart, sen
besöka morbrors grav & börja sakna så sjukt mycket. ohh inte kul, mår så dåligt & känns som jag spyr
helatiden. vad är det med mig? kan man seriöst vara så less på allt att man nästan spyr! TYDLIGEN så kanman,
men jag orkar inte skriva om det eller något annat heller nu. så jag hör av mig senare om jag skulle
må bättre sen. nu se på tv & så, hoppas ni andra har en bättre dag :) puss&kram








Spara mina uppgifter?

hoppas det gick över :)

Publicerades den: 2009-11-22 | Klockan: 11:06:15