snart snart snart ; )

POSTADES: 2009-11-20 - 09:00:09 | Allmänt | 0 Kommentarer

48 frågor när du har tråkigt !

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? ö vadå? har ingen sådär att pengarna kan ta slut.,
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nää :(
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Har just vaknat så inte någon ännu
4. Hur lång är du? ids inte svara..är så kort ;/ 151-155
5. Vilken är den senaste filmen du sett? if only..inatt innan jag la mig
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: fick ny telefon igår så finns inga sms ännu,
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? nå det beror helt enkelt på vad saken jag har & säga gäller osv, om det är viktigt så ringer jag hellre, sen om det är bara något helt vanligt så kan man skicka sms :)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? aldrig varit gifta
9. När såg du senast din mamma? igår vid klockan 22.00
10. Icke godkänt i något ämne? hade jag det? för jag går ju inte skola längre..nej jag hade inga IG nnär jag gick ut 9 iallafall
11. Mvg i något? inte ;/ fast jag skulle få 2 MVG när 9:an tog slut,men fanheller! då fick jag då inte det.. sug kuk! skulle få MVG i musik & bild..
12. När vaknade du idag? för en halvtimma sen
13. Vilken är din favoritplats? någon mysig fin ställe med personen man älskar.
14. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte??
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte, men hoppas jag lever tillsammans med en kille som älskar mig & hoppas vi har barn osv, & bor utomlands förhoppningsvis
16. Hur stor är din säng? för liten ;/ går nästan inte att sova 2 i den, måste köpa en större säng..
17. Vad sover du i? beror lite på..
18. Hur många kuddar har du i sängen? hahah0h0! måste svara att FÖR många, det finns typ 7 st ;)
19. Var har du bott/bor? Har bott i haparanda/torneå, där var dom! tror jag?
20. Tycker du om kinamat? nåjess,det är gott ibland! fast jag först för typ ett år sen lärde mig äta annat än alltid bara pizza;D sen smakade jag engång ris&vitlökskyckling så blev jag helt beroende av det sen;p hihigöttt!
21. Tycker du om kaffe? yess
22. Vad dricker du helst till frukost? jag äter aldrig på morgonen,dricker kanske juice eller något
23. Kan du spela poker? haha;D tyyyyyyp?
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? aaa, en iallafall. markus juntikka,som jag var helt KÄR i när vi gick typ i 6-7 något.. hihihaha:)& sen en annan som heter eino:Dhahahah
25. Vill du ha barn? JAAAAAAAAAAAAAAA
26. Kan du några andra språk än svenska? johhh, finska & engelska. några få ord något annat språk kanske
27. Har du någonsin åkt ambulans? aaaa ;s
28. Föredrar du havet eller en bassäng? beror på, bassäng i think;)
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder & make-up osv,skor+en massa annat. dricka osv
30. Äger du dyrbara smycken? nå njaa.
31. Kan du rulla med tungan? rulla med tungan? :D vahhh?
32. Vem är den roligaste människan du känner? typ min lillebror,han får mig alltid på så jääääääävla bra humör :)
33. Vad har du för ringsignal? face down ass up ;) (that´s the way we like to fuck)
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? haha jepp :) finns en massa..just nu har min kusins dotter minella använt mina gamla, sa just till kusinen att jag vill sen ha allt tillbaks när jag får egna baby´s :)
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? rött? ååhhja, min filt:)
36. Kan du byta olja på bilen? haha, tror inte jag skulle kunna (A) kom med en bil så testar jag ;) ?
37. Vilken var den senaste boken du läste? jag läser fortfarande inte böcker.
38. Dansar du i bilen? jo & det är kul. ;) iallafall då vi ännu hade kvar chervolet van den snygga. ska lägga in bild på den sen ;)
39. När var du i kyrkan senast? tror du jag minns? det måst ha varit sjukt länge sen
40. Hur många hål har du? whaaaat?:D
41. Piercing? naveln,tungan,näsan.
42. Har du någon tatuering?not yet
43. Har du provat droger? Nejdå
44. Röka eller snusa? röka,snusa är äckligt tycker jag.
45. om du fick välja så skulle du vara britney spears eller christina aquilera? haha CHRISTINA! lätt..
46. Vad är ditt mobil nummer? kolla på hitta.se
47. Vad ska du göra ikväll? festa festa festaaaaaaaa (;
48. Har du några syskon? yesss! 4 bröder & systrar..

här våran ex bil..som dom där idioterna gick & sålde bort!

den var en så HÄRLIG partybil ;( want it back♥







Spara mina uppgifter?