tjooooho!

POSTADES: 2009-11-03 - 08:45:49 | Allmänt | 0 Kommentarer
har vaknat just, jenni ringde så vakna jag. gud så jobbigt att alltid ska nån väcka mig ;/
just då när jag känner mig mest trött & vill sova. han skulle komma hit nu på morgonen
nångång:)men hade önskat att han väcker mig ist(; idag så ska han sova hoss mig.
ohh nu är jag på dålig humör eftersom hon väckte mig, jag blev så irriterad att jag
inte orkade enns svara! & nyss så ringde hon igen. men svarade inte nu heller!
sen tänkte jag komma fort & uppdatera eftersom jag uppdaterat sist igår morgon,
sen kanske sova om? fast jag är dålig på somna om när jag engång vaknat!
OCH DET VET DU OM! om jag skulle ringt henne på morgonen så skulle hon typ dödat mig.
hon blir alltid så jeffla sur när man ringer henne.så tänk på det du! då äre väll inte kul för
mig heller & vakna klockan 8 på morgonen i onödan när man inte behöver vakna nånstans!
jag har lust & fa o jogga, innan han kommmer (: sen ta en snabbisdusch & så där.
men jag orkar inte, är så jävla lat! måste göra nånting åt saken. mmen jag är så trött,
det är därför jag inte orkar, fast jag skulle ju bara piggna till om jag for ut på liten promenad
eller jogga(: men det får vänta.. blir fast sensenare:) hoppas jag fått min abtronicx2 eller
vad fan den nu heter.. eller att man kan hämta den från posten idag(; jag vll ba få den & testa
undra om den är nå bra? :) haha nu när jag beställt den så tror jag inte enns längre att den
skulle funka? :D FAN VA DOM DÄR ORKAR BOMBA! dom ringer heeeeeeeeelatiden.
fattar dom inte att jag sover?eller annars bara inte orkar svara.. huhuh! redan 8 missade samtal.
gud hur orkar nån?! om man inte svarar till mig första ggn jag ringer, så orkar jag inte ringa
enns igen o igen o igen..skulle fan låta bli!

just nu lyssnar jag på black eyed peas- i gotta feeling. o blir så jävla sugen på dansa & feeeeeesta(;
nu ihelg ska jag fan ut & ha så jäääääääävla kul(; det lovar jag! får bara se dedär med pengar,
har beställt så jävla mkt grejer från nätet & måste betala min jävla telefoonräkning också,
som är något närmare 7000! JAA  seriöst! ljuger inte. fattar inte själv heller hur i helvete
den blivi så stor?!?!? men denna flicka kommer hamna i så jävla mkt skit om hon inte skärper sig lite.
hur fan ska jag nångång kunna leva utan mamma & dom.. o lära mig att snart finns inte dom här & betalar!
eller ja menar att jag måste börja ta egen ansvar & nog fan flyttar jag nångång hemifrån också?
bilskolan måste jag också fixa. men igen sån period att jag inte orkar med något ;/ allt känns ba meningslöst.
har ingen lust med nånting alls. hoppas det går över, jag borde säkert åka utomlands & bo där ett tag,
så skulle jag må TOPPEN när jag kommer back home (: vad tror ni? gud va jag har skrivit,
men har inte så mycket annat heller & göra.. väntar bara på honom. o skrattar åt dom där som
orkar ringa.. (; thäähähää! typ LÄMNA MIG IFRED.. mitt hår känns förresten jätte bra nu & ser fint ut
också, tvättade det igår & la en massa balsamer i håret (: nu är det ruggi fint. men ska ändå beställa
ny hårförlängning snart, eller sen jag NÅNGÅNG påriktigt har råd ;/ jag är så jävla bra på köpa en massa
& beställa o sen jag får pengar går allt.. det måste ta slut seriöst! mina föräldrar är inte heller miljonärer!
eller pappa ger ju annars inte heller pengar sådär ofta, bara nångång när man frågar osådär, det är lite
jobbigt på sättovis, ändå så bor jag med mamma & dom betalar allting för mig osv! så nog  borde han
också enns NÅNGÅNG ge pengar.. dom verkar ju annars också ha råd med allting & utomlandsresor
typ 2 ggr på en månad..nå det är inte mitt problem. men annars också just det att man aldrig typ känner
att sin pappa skulle enns bry sig. . det gör mig sjukt ledsen! men, nu tror jag att jag har skrivi tillräckligt
mkt(:haha. ska äta&duscha nu(: sen vänta på honom. pussssChaaaaa ♥

2007: D . . haha

jagtypälskardig:)/jenna







Spara mina uppgifter?