you are the one who makes me smile

POSTADES: 2009-11-23 - 21:36:01 | Allmänt | 1 Kommentarer
nu har man då bastat & åt en smörgås, inge annat har jag ätit idag
jo en slice pizza från lillesyrran. men inge annat sen :) men inte för
att jag är nå hungrig heller. vad har jag annars gjort idag? umgåts
med jenni o pasi iallafall, o just nu väntar jag bara på den ena :)
yeye, trött & sjuk är jag iallafall ;/ har värsta ont i huvvet, o
mår annars också lite dåligt. hoppas jag är bättre imån jag vaknar.
men nu ska jag börja se en film med mamma, o sova sen :)



GODNATT!








Spara mina uppgifter?

jo då håller tummarna på att du ska bli frisk snart ;D .. jo då allt snurrar på som vanligt lite trist väder i dag bara ;o .. bor du ännu i m-lund föresten?;o

Publicerades den: 2009-11-24 | Klockan: 10:04:01