BARNVAKTT

POSTADES: 2009-10-09 - 22:47:19 | Allmänt | 0 Kommentarer
Hejsan :) dagen idag har varit ganska onödig, har inte gjort typ nånting.
eller jo visst, varit hoss min lillebror en sväng :) och sen hem typ en 15 minuter
och fixa till mig o sen kom jag hit & har varit här typ från 6. o jo har visst umgåts
med ida då tidigare på morgonen typ. sen for jag till kemi en sväng osv,
barnen sover så jag har inge annat för mig så sitter jag ba här & chillar
äter lite gott ;p naminam.. snackar med folk på msn :) trött är jag också..
kanske sova snart med minella där :) hoppas hon sover nu bra, för
hon vakna för ett tag sen & somna nästan inte om alls.. :(
stackarn,tror att hon hade ont nånstans när hon ba grät hur länge som helst..
vi var tvungna att ringa tanja&henkka hem. för hon verkade ha nånting värre ;(
nu sover hon. men dom for igen :) för hon var bara så övertrött men nu sover hon.
imorgon på morgonen nångång ska jag hämta min lilebror ut & leka osv :)
blir kul..hoppas det kommer mer snö snart så är det roligare & va ute :)
sen blir det & umgås med en.. hoppas jag! om inte alls går som det gick
förra helgen. höhö, hoppas inte det.. men nu ska jag börja se på den där
filmen den verka vara rätt så intressant, så jag hör av mig sen igen.

ha en bra kväll alla, jag sitter & är barnvakt :)
men det kan också vara kul.. :) hihi.
när det finns så här söta barn som dom där är.
puss på dig ♥






Spara mina uppgifter?