EFTER KÖRNINGEN

POSTADES: 2009-10-07 - 11:25:17 | Allmänt | 0 Kommentarer
körningen gick rätt bra, som jag då inte hade trott :) när det snöa förfullt & en massa,
men bra gick det iallafall : och det är huvudsaken, jätte nöjd :)
efter körningen så trampa jag till aussi från bilskolan med mina nya vinterskor,
men dom ör helt blöta nu.. ;/ höhöh. var & rökte med jenni & pasi
och sedan for jag till aussi med pasi när jenni skulle på lektion,
här satt då rami & anna o spela GH som vanligt.. aussilife ;)
sedan kom sebbe hit.. hmm och sen skulle sebbe & pasi tillbaka
till skolan så var jag snabbt ute & rökte med dom, och sen kom jag
tillbaks in, har spelat gh ;p vågar spela nu när ingen är o lyssnar på.. =)
nej men jag kan bara spelaa med easy o dom andra spelar alltid
med medium eller hard ;D så lite pinsamt o spela easy själv..
tänkte nu skriva lite o fortsätta spela sen.. alla slutar som klockan 1.
men jenni skulle komma redan 12, hon skulle skolka sista lektionen
när dom skullle göra något onödigt, :D tyckte hon det var.
mamma ringde just & fråga hur körningen gick osv,
jag är hungrig,. hann inte äta före körningen ;s hmh..
mamma slutar 2 o skulle nog sen nångång komma hämta mig,
hopas hon kommer. måste få mat är så hungrig :(
men jag ska sluta skriva nu.. hör av mig senare :)

PUSSHEJDÅ






Spara mina uppgifter?