FREDAG ;))

POSTADES: 2009-10-16 - 12:11:38 | Allmänt | 1 Kommentarer

Har vaknat just :) Borde börja göra nånting & inte varje dag bara sitta o tråka :P
Det är fredag, och alla mina kompisar som bor på aussi far hem idag.. asså dom
som bor typ nånstans lite längre bort. hmh alltså  det betyder att jenni & pasi
också far, o alla dom! men jag & niko skulle ha fest här hemma hoss pappa &
johanna idag ;)) vågar vi? tänk om dom blir sura, dom sa att man får ha fest
om man ändå inte skriker & härjar hela huset.. :) vi hade ju "fest" då på,
var det måndag? :) men det kan man riktigt inte kalla för fest.. drack ba öl & lyssna lite
på musik med jenni & killarna..o jenni drack inte enns! så det var ingen fest så där.
jag har jätte lust & dricka.. :) niko skulle låna pengar till mig. om jag inte själv har :)
har faktiskt jätte dåligt med pengar nu.. allt som pappa & johanna lämna har gått ;/
+ att jag måste betala min räkning som blir nånting 5000 kr, ajjajjajjajj! ;o
så har inte så mkt pengar till nånting. men han sa att han kan låna nån
hundring & det är ingen bråttska att betala tillbaks. :) att han dör inte
om han lånar en eller två hundringar. tack till dig min "morbror" :) ♥
tråkigt att han jobbar till halv 4..ska nog sitta här ensam så länge ;/
och efter det skulle han ännu nånstans typ till bilskolan & sen hem
en sväng.. jag måste också duscha snart :) o sen fa hem & hämta
rena kläder :) o en massa.. jag hoppas det blir en kul kväll idag :)
länge sen man festat med niko också sist :) it´s gonna be great!


meen nu måste jag fa & städa litegrann :)
sen duscha & en massa.. skriver senare :)


JAG VILL UTOMLANDS!!!








Spara mina uppgifter?

fina ögon du har!

Publicerades den: 2009-10-16 | Klockan: 18:24:36