GODMORGON alla hetingar ;)

POSTADES: 2009-10-18 - 12:10:41 | Allmänt | 1 Kommentarer
HEJ BLOGGEN!
jag har vaknat just..har inte hunnit göra ännu nånting idag :)
men såklart det första jag gör TYP varje morgon är att jag
kommer & skriver! jag har sovit ganska dåligt nu på natten,
jag vet inte varför! men först var det det att jag hade hunnit somna,
så började en smsa. då vaknade jag & svara på smset.. så
skicka han att kan du ringa mig så ringde jag.. var väldigt jobbigt
att vakna mitt på natten & börja ringa någon. nå vi snacka
i telefon ett tag, och sen smsa vi ännu ett tag & sen fortsatte jag sova.
men har sovit ändå jätte dåligt ;/ undra om det var för att jag sov med
musik & tv på ?! kan ju vara.. och sen när wilson sov bredvid mig
o störde.. :) katten alltså. hag blev ganska glad över en sak som jag
hörde igår, men det ska ingen få veta! jag tror ändå det är hru onödigt
som helst & bli glad av det, idag.. måste jag till pappa & dom sen nångång,
& städa osv. sen såklart se till att inget händer där, man vet ju aldrig ;s
jobbigt sådär & vara där ensam.. dom kommer hem nu på onsdag
eller torsdag? vet inte riktigt.. får ta & höra med honom bättre så
man vet när dom kommer :) men jag ska duscha nu..
HEJDÅ! PUSSSSSS






Spara mina uppgifter?

Jaa, jätte snygga är dom!

Idag mår jag helt ok, trött bara ;P Har en äppelpaj i ugnen just och väntar att den blir klar, mums!

Minkälainen olo sulla on? ;P hehe

Hali

Publicerades den: 2009-10-18 | Klockan: 12:33:40