GOKVÄLL & JAG ÄR HEMMA

POSTADES: 2009-10-17 - 21:20:55 | Allmänt | 0 Kommentarer
Heeej nu är jag hemma hoss mamma då :) har chillat & haft världens bakis idag..
ohh gud! tur så har det gått över, mådde så jävla dåligt ;/ sovit typ hela dan..
och umgåtss med honom, såg på tv, åt & "sov" hihihh (; jo men vad ska ni göra
en lördagskväll?! :) jag ska inte göra något.. bara sitta & chilla (: HOPPAS NI
SOM VILLE ATT JAG SKA LÄGGA MER BILDER ÄR NÖJDA NU ;) DET KOMMMER FLER
SEN JAG HINNER LÄGGA DOM PÅ DATAN..därför jag lagt nu samma bilder på olika
inlägger ;D men det spelar nog ingen roll. har ätit först nyss litegrann,
sen direkt jag kom hem. så tvinga min låtsaspappa
mig att äta :p haha. inte för att jag var så jätte sugen ;o men maten var jätte god!
nudlar & någe typ kinamat, nå kött & sånt. var så gott! :) men nu ska jag avsluta!
är helt över trött! vill sova efter jag sett finlands bigbrother osv :) kanske se på
nån bra film o sova sen. får seee (: niko skulle ringa mig.. får se om han
gör det! om han gör det så ska jag kanske ännu hem till pappa,
men om inte så ska jag stanna här hoss mamma & sova! :)


HEJDÅ & HAR EN BRA KVÄLL!
JAG HAR NOG INGEN BRA LÖRDAGSKVÄLL SÅDÄR,
VART BAKIS HELADAN! OCH INTE ORKAT GÖRA TYP NÅGOT ALLS.
NU SKA JAG CHILLA & SOVA SEN. IGÅR VAR DET KUL IALLAFALL :)


JENNAAAAHHH ;)







Spara mina uppgifter?