HALÅJ :)

POSTADES: 2009-10-22 - 17:14:02 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag sitter här hoss pappa & johanna, med johanna & jonatan :)
är här med dom, har varit så länge dom kom hem från egypten :)
tänkte nu skriva lite eftersom jag inte har skrivi så bra nu på ett tag,
men vi ska fa & handla snart osåvidare, igår gjorde vi en massa,
var & hälsa på min & jonatans faster i nikkala, fick fina tungpiercingar
av henne. typ 8 stycken diamantpiercingar med olika färger :)
fanns rosa, (som jag redan har) en blå,röd,grön,sen en som byter färg,
och andra färger :) sen skulle hon kolla upp vart hon har navelpiercingar,
och skulle ge sådana också till mig. tusen tack♥ nu ska jag börja byta om,
vi ska fa snart så :) höres senare. pusi&hali.. hadetbra :)
FREDAG IMÅN FÅR SE VAD MAN HITTAR PÅ FÖR NÅTT ;)
TJAAAAAU!






Spara mina uppgifter?