HEJ BLOGGEN

POSTADES: 2009-10-06 - 19:34:54 | Allmänt | 0 Kommentarer
HEJ BLOGGEN.

Nu är jag hemma, mamma hämta mig just från stan :)
vi var tillbaks till torneå vid 5 nångång..
skönt faktiskt att sitta hemma :) så trött efter dagen..
ska duscha snart & sen bara chilla framför tv:n
med chips :) mumssss! sen lägga mig i tid :)
har körning imorgon klockan 9:00, o före det ska jag
till skolan en sväng & snacka med läraren som jag inte
fick tag på idag försökte ringa typ 20 gånger kanske..
men aldrig så svarade han :s ringde sen en annan lärare,
som tyvärr inte var på skolan men hon sa att jag ska imån
gå till skolan & prata med honom.. jag funderar på att sluta skolan,
jag orkar inte gå hotell&resturang nånmer. JO & JAG VET att det är onödigt
att sluta nu när jag redan går 3:de året, men jag orkar bara inte.
är inte intresserad,vill någon dag jobba som bartänder men
jag orkar inte läsa en massa annat för att bli bartänder nåndag..
får se nu om jag fixar praktik plats från haparanda,
för det är dit lärarna TVINGAR mig eftersom jag är den enda på
våran klass som kan svenska, det är ju bara bra & får bättre jobb
när jag pratar både finska&svenska, men får se nu :)
vill byta typ till någon annan linje,där jag trivs bättre,
där trivs jag då fan inte! ;s känner mig bara alltid så jävla sur
när jag försöker göra något på skolan! sökte ju till frisör-skola,
då för 3 år sen..då man skulle söka till gymnasiet. men bara 2 av 5
tog dom in dit, så jag kom då såklart inte in :( hade velat så mkt.
sen tänkte jag söka till kosmetolog, men det gjorde jag sen ändå inte.
fast nu ångrar jag, hade så gärna velat gå kosmetolog eller frisör-skola.
men kosmetologen håller på med så mkt annat än bara smink..
som jag fick höra så är kosmetolog egentligen ingenting med smink & göra,
men jag vet inte. det är ändå nånting som jag skulle vara jätte intresserad över.
fast ändå så är jag rätt så ung ännu, hinner göra ännu en massa med mitt liv.
har inte bråttom nånstans :) som tur är.. men ändå så vill jag inte plugga hela mitt liv.







Spara mina uppgifter?