HEJ IGEN

POSTADES: 2009-10-24 - 17:53:36 | Allmänt | 0 Kommentarer
Trött & mår fortfarande jätte dåligt /: inte alls kul dehär.
Har inte kunnat äta nånting idag, inte för att jag känner mig hungrig heller.
Ännu att man var tvungen & sen börja bråka med dig. hmh förlåt ;/
Jag är bara jätte irriterad, och mår skit dåligt helatiden. förlåt att
jag "kastade ut dig" ;( jag mår seriöst jätte dåligt.. som jag skulle
ha världens bakis eller någonting, fast jag endast hann dricka en öl
& en cider igår. måste nog försöka äta nått snart, så kanske man
börjar må bättre? har inte enns kunnat röka idag, mått så jävla dåligt.
har en oöppnad ask där på bordet,har alltid då & då tänkt att jag ska
ut o röka.men direkt fått en klump i magen ;/ men ska försöka äta
nånting nu. snart bigbrother osv, igår somna jag på soffan o
missade typ hälften av bigbrother ;/ hmh.. idag ska jag inte missa
en sekund!

HAR EN BRA LÖRDAGSKVÄLL ALLA, jag som tänkte att
om jag mår bättre på kvällen så ska jag festa. men
mår då inte alls bättre ;/ huoh. får vänta till nästa helg.
eller så kanske dricka på veckan när happis har höstlov.


HEJDÅ! vill må bättre..hoppas jag snart mår bättre :(






Spara mina uppgifter?