HEJ IGEN MIN KÄRASTE BLOGG <3

POSTADES: 2009-10-30 - 00:50:46 | Allmänt | 2 Kommentarer
Hej igen min käraste blogg..förlåt jag är lite full ;/
jag ville bara skriva om vad som hänt idag.
det är inte mycket..men nu så dricker jag som du min käraste vet<3
är faktikst rätt så full, alla andra sover förutom jag, hahhaha :D
dom är tråkiga. men det är inte jag :) jag dricker fortfarande men samppa
och sojo sover.. cristian och joni for nyss. tråkigt som fan har jag nu..
jag borde också sova..men är inte alls trött, eller jo kanske litegrann ;)
menmen..jag ska nog börja sova här snart & sova sen ;D
jag är seriöst så jävla trött, ska umgås med han imån ;P


PUSSHEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! ♥
//jennah






Spara mina uppgifter?

Vem är han ? ;P

Publicerades den: 2009-10-30 | Klockan: 09:11:19

hhahha VAFAN! :D "jag ska nog börja sova här snart & sova sen ;D" "är faktikst rätt så full"

hahaha jaa tydligen :D

Publicerades den: 2009-10-31 | Klockan: 17:27:04