hej snyggingar (;

POSTADES: 2009-10-12 - 07:31:27 | Allmänt | 0 Kommentarer
förlåt för att jag inte skrivi nu på 2-3 dagar ;o har haft så mycket annat för mig.
inte hunni sitta vid datan. Lördagen, då kom jag hem typ vid 8 ;o o for direkt igen.
Drack ingenting på hela helgen ;P visst är jag duktig?! hihi. Jaa så kom jag hem då
& sen for o mötte den ena, vi for till neste på fika & sen kom vi hem till mig :)
Sen chilla vi bara & tänkte se på film när det inte fanns något i bio heller nu ihelg.
tråkigt,hade varit så mysigt & fa på bio ;P Sen nu igår.. hände det inte mycket.
Var hemma hoss min lillebror hela dagen :) Lekte med lillen & vi var ut en sväng,
han hade kul :) sen köpte jag en såndär bilbana leksak till honom :) eller vad det nu heter.
äsch whatever! :) haha. han gillade den iallafall :) vi for tillbaks hem så
pappa börja leka med den med honom, han gillade den jätte mycket, skrattade
hur mycket som helst & såg ut att vara SÅ HIMLA KUL :)! idag far dom :(
gud jag kommer sakna igen, dom skulle ju ta med mig men inte det..
jag ska iallafall bo hoss dom i 1 vecka :) men ensam... undra om jag
kommer våga? ;o var sist också rädd då när dom var i turkiet o jag
bodde hemma hoss dom i en vecka, fast jag var där med riku..
riku var en sväng nånstans med killarna & kom tillbaks sen,
så när han var borta ett tag var jag HELT panik.. vågade typ inte
enns röra på mig (a) haha. men jag vet inte, gillar inte & va ensam :(
sen så, ringde jenni&pasi. jag for hem o dom kom hem till mig sen,
sen körde dom mig till haparanda. jag var & köpte en massa gott,
chips & godis + EN ÖL! :D blev sugen.. kan lova er att det bara var EN.
kollade lite på film osv, sjöng vi karaoke sen också :P haha..
sen var det dags att sova.men nog var jag trött också ;o
kändes lite jobbigt & vakna på morgonen men tur så
kom jag hem med taxi :) hade frysi ihjäl om jag hade börja gå hem.
ooo usch. ;/ nej nu ska jag nog sova ännu ett tag, tror jag..
är så trött, sen när johanna ringer så ska jag dit ännu innan dom åker :)
noppa & färga hennes ögonbrun :) osv.. pussa sönder min älskling ♥
kommer sakna så galet mycket! :( HÖR AV MIG SENARE :)







Spara mina uppgifter?