HUNGRIG

POSTADES: 2009-10-04 - 16:26:47 | Allmänt | 0 Kommentarer
klar med salladen,
men annars så är maten inte färdigt ännu.
undrar hur länge jag måste ännu sitta & vänta med en mage som kurrar för fullt.
+ att han sover ännu. tråkigt & sitta o vänta typ på allting. nog vaknar han väll snart,
han sa ialafall att han sover bara en timme, efter det ska jag tvinga honom hit,
för att jag orkar inte börja gå hem till han..han får komma hit för han behöver inte gå iallafall.
det är så svinkallt där ute också, =/ usch&blää. någon dag ska jag ta & skriva finska helatiden :)
fast det är ingen ideé att göra det,ingen kommer ändå fatta :) eller jovisst, någon kommer ju,
men inte många.tror jag. haha, fast vad spelar det för roll. blir ju bara spännande ;)
skriver med jenni på msn & väntar fortfarande att jag ska få mat :) nyssv ar den ena
inte vid datorn,nu är han utloggad ;o undra vad han håller på med? nå jaa, nog kommer han
tillbaka sen han vaknat, de kanske bara är hans data som skumar :) men nu ska jag fa & äta..
ni får höra senare mer om mig :) och vad som hänt hoss mig idag. snart kommer katten :) måå.

HEJDÅ, har det bäst :) ♥
/jennah`






Spara mina uppgifter?