jag saknar

POSTADES: 2009-10-20 - 23:22:37 | Allmänt | 0 Kommentarer
lyssnar på anton&affe..och får så jätte mycket tankar i huvvet.
lyssnade alltid förut på anton&affe. då jag kanske var olyckligt kär i någon,
speccielt i dig då förut. älskade anton&affe,och nu minns jag inte enns när jag
sist skulle ha lyssnat på dom. det är läääänge sen iallafall. livet är slut vill inte
leva så här, du var mitt allt du var hela min värld...så är det! börjar seriöst tänka
på så mycket när jag lyssnar, men det är skönt att tänka på en massa ibland..
även om man blir ledsen,man måste nångång vara ledsen för & kunna vara glad =)


igår var jag,jenni,pasi&sebbe seriöst helt cp allihopa ;D
vi spelade ölspel,sen circus & sen sanning & konsekvens.
haha men kul hade vi..aldrig haft nästan sådär roligt
på fyllan, dom hade jag kul med :) alla med sjuk humör,
så blir det perfekt ;) helt sjuka saker bara men iallafall ;p
voivoi. är man dum på fullan så är man ;) hahha *skämms*
nääe nu ska jag kolla tv & vänta att dom dära kommer hem..
typ 45 minuter kanske så är dom hemma.. wohoo! :)


jag vill mysaaaa. känner mig ensam :(
kom hit & håll i mig hårt, o säg att du älskar mig.
släpp aldrig taget om mig..











Spara mina uppgifter?