JÄVLA KAMERA!

POSTADES: 2009-10-15 - 23:08:30 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu var det slut med batteriet kan inte lägga bilderna hit nu ;/
fan va jobbigt. just när jag hade tagit hur mkt som helst nya bilder,
så börja kameran jävlas med mig! TACK SOM FAN! hahaha :D
har kollat bigbrother & sen bara chillat. är inte enns trött! typ,
får se när man får sömn nu inatt. vakna ju vid 12-13.00 idag ;o
så kanske lite svårt med sovandet ikväll :) men det ser vi ju sen.


jag är så sur på min kamera! alltid jag försöker ta bilder på mig
osv. så börjar den jävlas! kanske för att jag tar bilder så sällan,
såm ni också tyckte :) nu ska det bli oftare.. jag lovar! :)
nu ska jag börja laga lite mat osv. eller något käk :)
är sugen på nånting gott :) så jag skriver säkert ännu ikväll
om jag har tråkigt eller så :)

Hejdå alla underbara! :) KOMMENTERA MER TILL MIG.






Spara mina uppgifter?