JENNI<3

POSTADES: 2009-10-02 - 07:00:06 | Allmänt | 0 Kommentarer
du är helt klart bäst. tack så jävla mycket gumman att du följer med mig dit :)
betyder så mycket för mig. är så jävla nervös & nu när du kommer med är det inte alls lika nervöst,
du är bäst! & är väldigt tacksam över att du kommer med. mamma kunde inte, hon jobbar..
pappa skulle aldrig aldrig aldrig i livet kommit med fast jag hade frågat..
det vet man utan att man behöver enns fråga ;/ och min "låtsaspappa" matti,
är i södra-sverige igen hoss hans mamma, han skulle SÄKERT annars följt med.
helt 100% säker på det..idag kostar min prov typ 400 kr ganska mkt va?
annars har det alltid kostat lite över 100 kr.. men nu kostar det mer när man
gör utan tid ;/ men mamma sa.. att det spelar ingen roll hur mycket
det kommer att kosta bara du får kort! nog är jag glad över att jag har en så underbar mamma :)
men nu ska jag ut & röka. jenni är påväg hit så :) efter det träna ännu..
o sen gäller det ;) lycka till jenna!!!! ♥






Spara mina uppgifter?