kall morgon ;/ usch..

POSTADES: 2009-10-02 - 06:35:38 | Allmänt | 0 Kommentarer
tur så behöver jag inte ta mig nånstans ännu,
först om ett par timmar. men fryser redan när jag kollar ut ;/
och snart kommer det SNÖÖÖ! o fyfan,tänk..jag vill ha sommar & sol istället :)
men sånt får man bara drömma om snart :( måste åka utomlands sen på vintern,
första morgonen på JÄTTE länge att jag vaknade utan något problem,
väckarklockan ringde så hoppa jag direkt ur sängen :) duktig jag är..
efter jag varit & gjort provet skulle jag umgås med honom,
ska ringa han sen jag är påväg hem därifrån eller så när jag är hemma,
inte för att det spelar någon roll när jag ringer,men då ses vi iallafall fortare :)
hahaah! NU SKA JAG...

• koka kaffe
• fixa till mig själv & så
• träna ännu tills jag måste dra dit
• vänta att jenni hör av sig eller så ringa själv
• förhoppningsvis inte gå dit men kan hända *kommerdö*
• röka typ 100000000 st cigg iallafall :D


HÅLL TUMMARNA UPPE, Snälla ni :)
jag vill bara klara provet..vill det så jävla mycket!
om jag inte klarar det nu så blir jag ändå ba deppig &
aldrig mer vill enns se en bil :( höhö..
men nu ska jag börja göra mig klar..
♥ pusshejdå! ♥

MERCEDES BENZ ♥ matti köp en sån här merca till mig? (a)

och den här BMW:n är rätt så söt :) skulle den passa mig?






Spara mina uppgifter?