MAMMA JAG ÄLSKAR DIG!

POSTADES: 2009-10-20 - 21:02:26 | Allmänt | 0 Kommentarer
har varit rätt så sugen på nå gott helatiden idag.. helt plötsligt så
ringer mamma o undrar om jag har ätit idag?! jag ba jo jag har :) hurså?
nej tänkte bara för jag ska hämta käk från frasseås o tänkte om du ska ha nått?
så kom hon med en miniskrov till mig :) det var gott men nu är jag så jävla mätt.
huh,herregud! känns dom jag dör eller nånting :> oo fyfan! snart börjar
BIGBROTHER. niiiiiiiiice ;> det kom ju 4 stycken nya in till huset då på..
ööö. var det söndag?! jo det var det.. så 2 av dom var sånadär bitchiga
och tydligen har visat det redan i huset på många sätt.. den blonda
höllt på visa bröst & en massa i huset. jajaaj, det är ju sånt killar gillar,
men jag bryr mig inte. helldre kollar jag på killarna där i huset när dom hoppar
runt utan tröja ;) vissa där är faktiskt snygga.. måst jag erkänna ;D
toni&sami typ ;) jätte snygga..eller sami är inte så snygg längre, eller jag
tyckte som i början att han var så het osv men tycker då inte det nåmer.
nog är han söt men inte någon snygg. toni är det iallafall ;) menmen..
nu ska jag sätta mig vid tv:n bigbrother börjar nog här när som helst så,
vill inte missa nånting idag! det är alltid spännande med nytt folk i huset :)
hahaha! hör av mig sen & snart är dom hemma :) ♥








Spara mina uppgifter?