NE NU MÅSTE JAG BÖRJA VÄCKA DOM DÄR ;o

POSTADES: 2009-10-14 - 13:58:51 | Allmänt | 0 Kommentarer
dom har sovi hur länge som helst redan!! ;o kommer sova hela dan om man inte väcker dom.
jag har redan fixat håret & sminkat mig lite mera :) som ni vet så älskar jag att sminka & så :)
det gör jag. som alla alltid säger att smink är hela mitt liv ;s men inte dee. så är det inte,
men jag gillar att sminka & FÖRSÖKA göra mig fin. haha nej skojja :) men iallafall.


jag har själv inte sovit något efter jag vakna vid 7 på morgonen,
så blir ju själv ba på dålig humör när jag inte själv kan sova..
eller kan ju men inte vill jag sova nu på dagen,onödigt.
istället gör man nu nånting & sover sen på kvällen ?!
borde nog fa hem också en sväng idag.. mamma har ringt mig nu
varje dag när jag varit här o undrat för jag inte kommer enns hem
en sväng när pappa bor helt här i närheten. men har inte orkat,
känns ba skönt att få "bo" ensam :) hahha nå jag bor ju ensam
ett tag. nånting & träna på ;) idag blir det & kanske fa till aarninholvi
(bar i torneå) en sväng för min klasskompis & KOMPIS tiia jobbar där,
eller är på praktik :) men iallafall. hon frågade igår om jag kommer
idag & så. så får se :) beror ju helt enkelt på vad dom andra ska göra
osv. men nej nu blir jag irriterad! skriver helatiden, ingen orkar ju
läsa!!! ;/ ska ut & röka. sen fan väcka dom där!

// JENNA JAMESON, som jag ofta blir kallad för!
jag tycker faktiskt hon är jätte vacker.






Spara mina uppgifter?