nu blir det sova.

POSTADES: 2009-10-16 - 01:07:56 | Allmänt | 1 Kommentarer
skulle göra det för redan ett tag sen.. men sen stanna jag & läste
bloggar & såg på tv :) pratade just om kärlek osv med en killkompis
som jag typ alltid pratar med om jag/han har problem med kärleken..
han började skriva & berättade sen & jag försökte svara så gott jag kan,
jag älskar att prata med folk med "problem" , försöka hjälpa dom &
hoppas att jag hjälper till på något sätt :) lyssna hjälper oftast också..

huhuh, men nu så är jag så trött att jag orkar inte enns tänka
på mina egna problem just nu.. nej men en sak! :)
just nu har jag typ inga problem.. eller jo visst,
en min kompis är kär i mig.. har känt han från sommarn,
o har aldrig själv enns kunnat tänka nånting med han,
för att han bara är en kompis.. & kommer alltid att vara det.
jag fattar inte varför han helt plötsligt gått & blivi kär i mig ?!
det funkar ju inte.. vi är kompisar. för bra kompisar för att
kunna ta nånting annat & förstöra sen allting! jag fattar det..
men försök du också fatta det! märker du inte att jag inte är
det minsta intresserad av dig.. jag vill ändå inte vara elak & inte
heller säga så att du blir ledsen. men jag försöker bara dissa dina
ord & dom andra sakerna du säger om mig o jaaa.
annars så mår jag toppen just nu. bara att det där irriterar mig ;/
du vet till vem mitt hjärta slår , det är inte till dig.


IMORGON BLIR DET & FESTA ? ;)
kulkul! men nu är jag så jävla trött
så hejdå. pusssss! ♥



• frågar er.

LÄNGTAR NI REDAN MKT TILL JULEN? :)
OCH VAD ÄR ALLRA BÄST MED JULEN?








Spara mina uppgifter?

Tack, tänkte att jag ska försöka lägga mer bilder än nånsin :)

Jo här mår man bara bra, alla är friska och krya. Stressigt med skolan, men det är värt det :) Har distans utbildning så man får förvänta sig stress.

Hur är det med dig? Allt väl?



Kram kram

Publicerades den: 2009-10-16 | Klockan: 09:32:00