OM MIG

POSTADES: 2009-10-03 - 20:25:02 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag har lite tråkigt nu när jag inte orkar se på film nåmer..
så jag skriver.. :)


Vad heter du? - Jenna
I mellannamn? - Maaria. hatar det :s
Vart bor du? - torneå.
Trivs du där? - vill inte bo kvar här! neeee, vill flytta lååååångt långt bort.
Brukar du läsa horoskop? - jo ibland varje dag.
Har du körkort? - inte ännu ;/ får hoppas på att nästa vecka man kanske har
Vad spenderar du dina pengar på? - en massa,kläder,smink,osvosv.
Antal kuddar i sängen? - har jätte många.
Kan du baka bullar? - jo jag kan.
Bläck eller blyerts? - hmm, kanske bläck
Mc donald's eller burger king? -  Mc ;p
Är du allergisk mot något? -  jodå. hund iallafall ;s
Äger du ett busskort? - nee vad ska jag med en busskort & göra?
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - vitt!
Hur ser du ut idag? - jag vet inte, har fixat mig ganska mkt iallafall + färgat håret :) vitthår ♥
Nästa mål i ditt liv? - jag vet inte?
Hur svarar du i telefonen? -  typ "halåå" eller något.
Vem ringde dig senast? - hmm, han pejla!
Vad sa den som ringde? - att om jag var klar. när jag höll på förga håret & fixa mig ;p eller vad fan nog har någon ringt mig efter det också.. men jag minns inte :)
Antal timmar sömn inatt? tillräckligt mkt.
Sov du ensam? - jooo ;/



SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng:  jag ensam. :(
Såg dig gråta: han.
Fick dig att gråta: han.
Du gick på stan med: han.
Skickade ett e-mail till dig: får se.. :) min moster.


HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja!
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - jo faktiskt!
Tar du droger? - aldrig!

FRÅGOR
Vad är du mest rädd för? - döden
Vilka kläder sover du i? - olika.
Vart vill du gifta dig? - utomlands. eller så jag vet inte :)
Har du varit kär? -  är väll det nu också.
Kör du bil? - joo :) det är kul som fan
Har du ett jobb? - inte ännu,praktiken börjar snart
Gillar du att ha folk omkring dig? - jao,trivs inte ensam.
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?- joo nångång.
Är du ensam nu? - neejdå,mamma & syrran sitter o glottar film här bredvid
Vill du gifta dig? - of course
Vill du ha barn? - JOJOJOJOJOJOJOOOJOJOJOJOOJ♥


FAVORIT
Rum i huset? - mitt rum & vardagsrummet. just nu också så mysigt här, mamma har tänt massa ljus o allt :')
Typ av musik?- jag gillar en massa bra låtar..
Månad? - maj :) då jag är född.


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - har jag? yess
Köpt någonting? - yess
Varit sjuk? - är typ sjuk,eller kanske det här är nå allergi
Sjungit? - yepp
Sagt "jag älskar dig"? - inte
Velat säga till några att du älskar hon/han? - mm
Träffat nån ny person? - inte tror jag det.
Saknat någon?- nää
Kramat någon? - joo
Kysst någon? - jepp ;)







Spara mina uppgifter?