slask slask slask ;s USCHH

POSTADES: 2009-10-07 - 14:28:46 | Allmänt | 0 Kommentarer
fick nästan panik när jag ringde mamma & undra hur jag kommer hem från stan..
hon kunde inte hämta, hon har fortfarande sommardäck ;s inte bytt vinterdäck till andra bilen.SUCK!
jag fick panik & tänkte att jag måste gå hem. tur som fan att jag ringde sojo, han var på stan med jeppe,
och dom förde hem mig :) skönt att sitta hemma nu. slapp gå hem ;) skönt.. nu sitter jag här framför datan
med mina mjukisar & ylletröja. för jag fryser litegrann,men skönt är det iallafall :) usch hyjja jag skulle
nu vara påväg hem om jag var tvungen att gå, men tur så har man vänner som hjälper när man det behöver :)
jenni kunde inte heller föra mig hem eftersom hon inte vågade köra bilen hem. kan förstå,jag var också lite rädd när jag körde bil idag, men det gick så bra så behövde inte vara nå rädd =) men nog hade jag panik i början.
mamma slutar nog snart, starckars henne hon har cyklat till hennes arbetsplats i dedär stormet som var på morgonen. hjj jag tycker synd! därför diska jag direkt jag var hemma, o tänker hjälpa ännu mer med nånting så hon slipper göra det sen hon kommer hem :) jag ska faktiskt ta & chilla resten av dagen, orkar inte fa ut eller nånting mer idag..bara chilla & se på tv & sånt :) menmen...

imorgon kommer han hem, undra om vi kommer ses eller nånting?
hoppas det..sågs sist på söndag & då också bara typ i 2 timmar.


undra vad det kommer att hända till helgen?! hmm,
vet inte alls. förra helgen sög ;/ gjorde ingenting..
var så trött & en massa hela helgen. satt bara hemma,
men det var ändå skönt, minns inte när jag sist skulle
suttit hemma en hel helg.. :) men nu ska jag städa lite.









Spara mina uppgifter?