sova snart ?!

POSTADES: 2009-10-15 - 00:01:33 | Allmänt | 1 Kommentarer
hej halå :) idag..så hände det typ ingenting.. satt & slöa hemma hoss pappa
hela dagen lång med dom dära. sen kom erica & dom också hit :)
var riktigt kul o se henne. det var ganska länge sen jag såg henne sist :)
så var riktigt kul faktiskt. dom stack här för ett tag sen :) eller nu redan
för LÄNGE sen.. vid 7-8 nånting :) efter det har bara kolla tv & sen en film..
som hette kvinnans doft, har sett den förut också. men kollade den nu
för orkade inte kolla skräck film ensam ;/ haha hyj hade aldrig kunna sova
efter det nåmer :( men nu är jag jätte trött. ska nog lägga mig i sängen
& se på nån film ännu kanske?! sen somna dit.. :) får hoppas att jag inte
sover hela dagen imorgon. hinner sen göra nånting osv :)
men nu hejdå :) godnatt alla.






Spara mina uppgifter?

Anonym ❤

kan int du lägga fler bilder på dig själv här på bloggen?

Publicerades den: 2009-10-15 | Klockan: 02:38:04