TEORIPROV IMORGON 8.45,

POSTADES: 2009-10-01 - 21:12:40 | Allmänt | 0 Kommentarer
får hoppas på det bästa,jag vill klara provet nu..
sen få körtkort nästa vecka & cruisa hela helgen ;)
skönt som fan,vi får se imorgon hur det gick :)
håller på tränar ju också helatiden..

tidigare idag:
jag sov till 11 typ,något sånt iallafall.
vakna o duscha & gjorde mig i ordning,
strax där efter fick jag sms av han jag träffade sen,
han kom hem till mig och vi snacka lite & grejer.
var väldigt kul & träffa honom, fast det kändes sjukt först.
så länge sen man sist sett honom :( osv..
han var så söt helatiden..sa en massa fint igen,
nästan grät bara helatiden.. :/

efter jag hade träffat honom:
så for jag till stan,jenni&pasi var hit
så åkte till stan med dom. körde lite bil också ;)
haha, skulle o köra bil med mamma men hon hade
såklart annat o göra så blev det inte av ;/ hmh.
sen cruisa vi ett tag & sen fick jag skjuts hem,
sen har jag bara tränat o såå,sen sett idol, och
snacka med folk på msn :) nu bb,sen blir det nog att
sova om ett tag :)

imorgon:
blir det o vakna o hoppa in i duschen & sen fixa till mig lite,
sen träna ett tag & sen fa o göra teoriprovet :) nervös som fan.
men får bara hoppas att det går bra,får fråga om jenni fast vill köra
mig dit när hon inte har nån skola, om hon bara ids :)
sen vet jag inte vad jag ska göra senare, det får jag se imorgon :)
men nu se bigbrother, sen träna lite & sova :) + ringa ett samtal såklart ;) ♥


nattinatt sötichh♥






Spara mina uppgifter?